HYPER ACT Band lagu HANYA AKU menjadi OST Drama TEDUHAN KASIH lakonan ADI PUTRA, SHERRY IBRAHIM, NABILA HUDA & SHAH ISKANDAR

by - 2:31 PM

Kumpulan Hyper Act lagu Hanya Aku dipilih menjadi OST dalam drama TEDUHAN KASIH yang akan ditayangkan 15 Mei 2013 slot AKASIA di TV3 lakonan pelakon tak asing lagi iaitu ADI PUTRA, SHERRY IBRAHIM, NABILA HUDA & SHAH ISKANDAR.

Sherry Ibrahim & Adi Putra
Adi Putra
Adi Putra Preparation
Sherry Ibrahim stand by mood

























































Hyper Act juga telah membuat penggambaran muzik video untuk lagu Hanya Aku ini dan menjemput pelakon hebat WAWA ZAINAL bagi melengkapkan lagi muzik video tersebut. Muzik video ini telah diarahkan oleh saudara KAS ROSHAN dan pengarah seninya iaitu saudara ANSHARI. Dalam video klip ini dilihatkan dengan konsep video yang agak unik di mana gabungan fantasi dan juga realiti diterapkan. Tidak lupa untuk ucapan terima kasih kepada Abang Indra Che Muda selaku pengarah fotografi dan Fauzan Malek sebagai grafik artis dalam muzik video ini. Muzik video ini diterbitkan oleh syarikat CUSUCA SDN BHD.



Juga Opening Montage drama Teduhan Kasih




Jangan lupa untuk mempromosikan kepada rakan - rakan anda sekiranya lagu ini amat sedap di dengar. Terima kasih....

HANYA AKU Instrumental

Pada tanggal 8 Mei 2013 lalu telah dilaksanakan majlis pelancaran drama Teduhan Kasih bertempat di Media Prima sendiri....ramai juga yang turut hadir malah Hyper Act juga ada mendendangkan lagu secara accoustic di majlis tersebut. HANYA AKU cover TOY NIZAM di Launching Drama Teduhan Kasih (Accoustic Live)



You May Also Like

0 comments

Polisi Ulasan
Kami mengalu-alukan ulasan dari anda. Walau bagaimanapun, perlu diingat bahawa semua ulasan akan ditapis secara manual oleh pengulas mengikut dasar polisi yang telah ditetapkan, dan semua pautan adalah [nofollow]. Menggunakan Kata kunci dalam ruangan nama adalah dilarang. Sama-sama kita menikmati sesi perbualan peribadi dan harmoni.