KECIK HYPER ACT. DIBUANG DARI BAND KERANA MASALAH DISPLIN, ADAKAH BENAR?

by - 5:37 AM

Berita tergempar KECIK vokalis HYPER ACT. telah dibuang kerana masalah displin. Tidak disangka KECIK yang dulunya telah dipilih melalui rancangan ERA, kini telah dibuang oleh Bos Hype Beat SDN BHD sendiri kerana masalah displinnya. Turut didengari katanya KECIK juga cemburu dengan penyanyi dalaman dalam label HYPE BEAT sendiri iaitu ZWEN SUPERCHILD. Malah sering bergaduh dan banyak membuat masalah di syarikat itu sendiri dan bos Hype Beat telah melarang KECIK masuk ofis selama sebulan. Pada 25hb Disember 2016 ini, Kecik Ogie ni telah mengupload gambar mengatakan dia telah keluar dari band Hyper Act.

Kecik dalam Music Video HYPER ACT. lagu BUKAN UNTUKKU

Gambar Kecik Ogie yang diupload di instagram


Dulu Hyper Act. ada masalah dengan penyanyi Ronnie Hussein yang juga mempunyai masalah displin dan kini Kecik pula. Memang penyanyi ni kalau dah famous selalu nya akan lupa diri ke? Dunia hiburan dunia hiburan. Sebenarnya penyanyi tu kenala ingat, lagu yang dinyanyikan itu yang membuatkan anda famous dan glamour. So janganlah lupa diri disebabkan kononnya anda yang berbakat. Memang anda mempunyai suara, tapi kalau lagu tak sedap. Bolehke popularkan? Kalau anda banyak duit takpe....Di Malaysia ni kecik je, bukan besar mana pun. Dan untuk pengetahuan korang untuk membuat lagu, kalau takde dalam poket RM30K, janganlah harap nak dapat buat lagu best dan music video gempak. Korang tengok lah music video BUKAN UNTUKKU tu, gempak kot. Dah macam filem bajet besar hollywood dah. Muzik pun sedap, lagu pun sedap. Apalagi kan. Tulah tak bersyukur lagi, sape lah yang bole bagi korang nak buat lagu dan music video macam tu. Ingatlah sikit. Cermin diri tu. Khayal sangat dengan dunia korang tu. Tak bermanfaat langsung.



Music video HYPER ACT. lagu BUKAN UNTUKKU, Ruhainies juga ditawarkan sebagai pelakon dalam menjayakan music video ini.

You May Also Like

1 comments

  1. Manager hyper act tu yg xde teloq! Main block2 org. Kas roshan & keyboardist loco, sial korang dua.

    ReplyDelete

Polisi Ulasan
Kami mengalu-alukan ulasan dari anda. Walau bagaimanapun, perlu diingat bahawa semua ulasan akan ditapis secara manual oleh pengulas mengikut dasar polisi yang telah ditetapkan, dan semua pautan adalah [nofollow]. Menggunakan Kata kunci dalam ruangan nama adalah dilarang. Sama-sama kita menikmati sesi perbualan peribadi dan harmoni.