Birthday Party di Restoran CAFE CAFE KL

by - 9:56 PM

Nancy, Cath dan Ana
Admin nak share sikit tempat menarik kalau nak buat birthday, baru - baru ni admin di invite ke birthday party Cath, nama sebenarnya adalah Catherine Busu. Birthday party yang ke 21 tahun katanya. Semakin jelita dan berseri orang tu. So birthday party ni dibuat di Restoran CAFE CAFE KL. Restoran ini juga nampaknya pernah menang beberapa award. Korang nak tau kat mana, ni alamatnya :
175, Jalan Maharajalela, Kampung Attap, 50460 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia. 
Buka jam 6.00 petang sampai 12.00 malam. Tempatnya memang ekslusif. View dalam restorannya pun menarik, romantik untuk pasangan bercinta juga yang dah kahwin. Dari segi makanan memang menyediakan ala - ala fine french quisine, harga tu agak ekslusif jugak. Kalau makan berdua tu kenala sediakan bajet agak - agak RM250 tak lari, maknanya rm250 tu sedap gakla untuk order makan yang best. Admin malam tu makan pasta dan chicken breast. Memang sedap, makan freela katakan, huhu. Kalau nak buat reservation memang ada dekat website dia. Jom kita zoom sikit tempatnya,

Link webiste CAFE CAFE KL
interior dalam CAFE CAFE KL

interior di sudut pandangan lain

CAFE CAFE KL view malam

Menarik kan...romantik
 

You May Also Like

0 comments

Polisi Ulasan
Kami mengalu-alukan ulasan dari anda. Walau bagaimanapun, perlu diingat bahawa semua ulasan akan ditapis secara manual oleh pengulas mengikut dasar polisi yang telah ditetapkan, dan semua pautan adalah [nofollow]. Menggunakan Kata kunci dalam ruangan nama adalah dilarang. Sama-sama kita menikmati sesi perbualan peribadi dan harmoni.