Adi Sixth Sense dilamar HYPER ACT. BAND?

by - 8:55 PM

Baru - baru ni kecoh mengatakan KECIK ex Hyper Act. ditendang dari band tersebut malah menimbulkan macam - macam isu. Tetapi yang hairannya di Konsert Lagenda 31 Dec 2016, Grand Alora Alor Setar menampakkan Adi Sixth Sense menyanyi bersama Band Hyper Act. itu sendiri...Masih beroperasi lagi band ni, Pelik tak....? Cuma tertanya - tanya, malam new year tu Kecik ex Hyper Act. di mana? Takde ke orang panggil show nyanyi?...hmmm maybe dia sedang berehat dan merancang plan baru yang lebih terperinci kot!!! Entahlah, mungkin ya atau mungkin tidak. Tapi yang penting band terhebat Malaya ni masih lagi disukai ramai dan masih BERBISA betul tak...tak semesti kena ada penyanyi lama, kena famous...lagu best, muzik best, suara best...orang suka lah...


Apakah plan terbaru Hyper Act.? Adakah menampilkan lagi penyanyi yang baru ataupun penyanyi yang terkenal... Itu semua kita tunggu. Ini semua kerja Tuhan, kita manusia hanya merancang.

Follow Instagram Hyper Act Band



Adi Sixth Sense dengan gayanya

Toy Nizam, ketua band Hyper Act.

Masih berbisa Hyper Act. Tanpa Kecik Ogie





You May Also Like

0 comments

Polisi Ulasan
Kami mengalu-alukan ulasan dari anda. Walau bagaimanapun, perlu diingat bahawa semua ulasan akan ditapis secara manual oleh pengulas mengikut dasar polisi yang telah ditetapkan, dan semua pautan adalah [nofollow]. Menggunakan Kata kunci dalam ruangan nama adalah dilarang. Sama-sama kita menikmati sesi perbualan peribadi dan harmoni.